Back in Leksand

Det var längesedan. Sedan jag uttryckte mig här. Massor har hänt! Jag har börjat skolan igen och känner mig mer motiverad är någonsin. Jag har fått en LIA-plats hos organisationen Ung Cancer vilket jag är så lycklig och stolt över. Där kan jag få hjälpa samtidigt som jag driver projekt framåt med mål att genomföra. Det gör mig alldeles varm när jag tänker på det. Har redan massor av idéer och det kliar i fingrarna över att få sätta igång. Men än är det skolan som gäller i ca 6 veckor till. Inte mig emot.

Nej hörrni, nu ska jag ta min sista antibiotika-tablett för dagen, har nämligen kirrat en infektion i lilla blåsan så här i hösttider, och sen ska jag spela klart mitt yatzyspel med någon random Inga-maj.

Hoppas livet leker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0