Katastrofen som blev så bra

Äntligen skulle jag och lillasyster göra tillsammans. Som många av er vet så är vi extremt olika, men vi båda uppskattar att hoppa och veva med armen till avicii så i julklapp fick hon av mig två biljetter till globen samt en hotellnatt. När vi stod i kön, taggade som få, var det en tjej som skrek ut i högtalarna att spelningen var inställd på grund av en läktare som rasat. Folk blev som galna! Inte minst vi.

Besvikelsen går inte att beskriva, faktiskt. Så här i efterhand kan jag känna mig lite löjlig men det kändes verkligen, i stundens hetta, förjävligt. Vi mötte upp några och åkte in mot stan, efter ett långt besök på Mc Donalds, tre hamburgare och en massa skratt tillsammans med bordsgrannarna tog vi en taxi hem till hotellet.

Kl 9 ringde klockan på lördagsmorgonen - dags för hotellfrukost. Mmmm så gott, NOT! Bakis och hotellfrukost går inte ihop. Speciellt inte när halva matsalen bestod av tjejer och killar med avicii-tröjor. Passande nog var även nyhetsmorgon på där de såklart pratade om läktaren.

Vid 12 släppte jag av Sabina på stationen som skulle åka hem till hölan, jag själv mötte upp fina Henrik och Emelie som jag saknat så. Det slutade med att jag följde med dom hem faktiskt vilket jag är väldigt glad att jag gjorde. De gjorde min helg betydligt bättre! Självklart tröstshoppade jag också. En bikini, ett linne och en tröja. Finare än snus.

Nu är det bara att ladda om - sälen på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0