Student 2012

Ja, jävlar. Imorgon tar lillasyster studenten. Det är alltså tre år sedan jag sprang ut, full like a kastrull, och kastade mig i morfars famn. Älskade morfar som tårarna rann på.

Sabina, min lillasyster, är en bestämd och stark tjej som har många egenskaper som jag bara kan önska att jag hade själv. Hon är en tjej man ser upp till, och då inte bara för att hon är längre än mig.

I framtiden vill hon bli polis, till pappas stora förtjusning, vilket jag är bombsäker på att hon kommer lyckas med bara hon ger sig fan på't.

Vi har gråtit, skrattat, hatat, älskat, stöttat varandra och trots att vi är enormt olika på många plan lyser Dahlén-blodet ibland igenom.

Jag är så stolt över henne!


Kommentarer
Postat av: bina

åh, det där fick jag till och med iskalla jag tårar i ögonen och ett stort leende på läpparna när ja läste! love u :)

2012-06-15 @ 00:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0