ett år.

Nu har jag gått ett helt läsår på Upplevelse-programet på Entreprenörskolan. Vi har vinkat av våra underbara tvåor med en sjujädra fest. Kan inte fatta - om ett år är det min tur att stå där på scenen och redovisa MITT examensarbete.

Det är med blandade känslor jag sitter här hemma i hölan.

Det ska bli underbart att få vara här i sommar och bara njuta av alla sommarkvällar tillsammans med mina vänner, se min syster ta studenten, gå på bröllop och tjäna pengar, MEN det finns mycket jag kommer sakna. Speciellt en tokfin tjej som har kommit att betyda hur mycket som helst för mig - Jempa, du fattas mig redan men då är så välkommen hit i sommar!

Igår när jag kom hem efter att ha kört bil alldeles för länge, alldeles för trött, så gick jag upp för att sova ett par timmar. Ett par timmar blev 18. Kan vara ett rekord. Så idag har jag inte gjort många knop men imorgon ska jag till Karlstad för att leta efter något fint att ha på mig på alla dessa festligheter som kommer bli av i sommar. 

Jag är lycklig! Synd bara att en bild fick mig att tveka idag. En jävla bild.

Nej, nu tar jag nya tag!

Välkommen sommaren 2012!


 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Saknar dig redan min finaste stjärna! Jag ska göra allt för att kunna komma och hälsa på i sommar, det lovar jag! :) PUSS <3

2012-06-05 @ 00:09:25
URL: http://jeennysvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0