nothing worth having comes easy.

Imorse sa jag hejdå till sju centimeter av mitt hår. Små förändringar kan ge mig hopp om större. Jag letar efter acceptansen. Vägledningen. Svaren på alla gåtor. Jag skriver för att ventilera, öppna på locket och för en gång skull låta det rinna över. I hopp om att få perspektiv. Övertygelse.

Är anledningen av saknad eller är det ett samvete som spökar? Jag kan fortfarande inte vara arg. Det skulle möjligtvis vara på mig själv då. Om det visar sig vara mina blåa, blinda som låtit sig luras. En gång till.

Jag saknar så otroligt mycket. Mina vänner. Lilla skithunden. Rörelse. Förståelse. Trygghet. Det. Dig.


Kommentarer
Postat av: Louise

Dahlénius, jag saknar dig som bara den! <3

2012-02-01 @ 20:55:38
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0