.

Vilken rivstart. Från noll till hundra på två sekunder kan man säga. Kl 16.30 befann jag mig i Tällbergsalen för det första av 5 eller 6 möten om hur man går tillväga för att starta eget. Två timmar senare satt jag med en FA-skattsedel i min hand medan Gordon sa "nu mina vänner, ska ni bli egna företagare. Nu ska vi fylla i de här och sen postar jag dem till skatteverket"


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SAY WHAT?

35 st av Entreprenörskolans elever blev ikväll egna företagare. Jag är inte inkluderad, inte än, men det var farligt nära.

19.45 var jag hemma, med en massa gojs i huvudet efter en lång dag, alldeles lagomt till matchen mellan Sverige-Tjeckien. Ett ex antal svordomar senare så tog de hem det, gubber'a. Bäst för dom!

På fredag åker jag till Stockholm för att hälsa på Elinor och Amanda. Behöver kramar känner jag.

Kommentarer
Postat av: Storebror

Nästa kurs startar vi nåt Dahlén!! Aj äm fett sugen, är inne i en spontan period nu också :D

2012-01-19 @ 10:26:02
URL: http://engkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0