Projekt "komma i sina gamla jeans"

IDAG började jag träna. På en 100% sunt sätt och mitt mål är att komma i mina nyaste jeans och mina gamla, avdankade, söndertvättade favoritjeans.

Tidsatt - check
Utmanade - yes
Realistiskt - tror det
Mätbara - jo, tack. tjena måttbandet....
Övernskomna - jabbadabbadoo


Jepp, är skolskadad.


Idag styrde jag en springrunda på 3 km och vad ska man säga... jag höll på att avlida. Fick ont i bröstkorgen, spottade slembollar hejvilt och benen blev till spaghetti ungefär efter 1 km. Men man måste ju börja någonstans som min lilla mamma sa. Imorgon följer jag med henne till gymmet by the way. På förmiddagen = dags att sova för Sandra som egentligen behöver sina 12 timmar skönhetssömn.


Imorgon ska jag på 6 års kalas och trycka kakor och pussa bebis. Blir fint det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0