Första dagen på kontoret!

Och så var första dagen på kontoret gjord! Halv nio befann jag mig vid mitt skrivbord, vid min dator med min egen krall-mejl, superpepp på att få sätta tänderna i något. Men först stod möte med min handledare på listan, så att jag kunde få lite konkreta uppgifter. Timmarna gick... det blev lunch, jag satt, satt och satt.

13.30 döck han äntligen upp och vi hade vårt lilla möte. Känns jättebra och jag är taggad inför de kommande veckorna. Trots att jag inte får följa med honom till Thailand. Eller projektledarna till Los Angeles...

Under mina tråkiga timmar tilldelade jag mig själv den viktiga uppgiften som pennvaktare...



Stora delar av mitt skrivbord.

Kommentarer
Postat av: Louise

Phew, när jag såg bilderna på pennorna blev jag först livrädd att du hade svikit mig och joinat den mörka Linnéa-sidan och sorterat pennorna typ i storleksordning, färg, osv. Och sedan gjort om det! Men jag behövde ju inte oroa mig, du bara vaktade dem! ;) <3

2012-04-24 @ 17:24:20
URL: http://loaa.blogg.se/
Postat av: Brollan

Viktigare uppgifter än så kan man väl knappast ha, you lucky bastard ;D

2012-04-25 @ 09:08:07
URL: http://engkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0