Jag visar mig svag, men det jag visar, det är faktiskt jag.

Jag har aldrig unnat mig så mycket som när jag blev student. Är inte det lite sjukt? Idag lurade jag på mig själv ett par till skor. Ett par finfina vårskor. Och ett par solglasögon som jag faktiskt passade någorlunda bra i. Jag vill så gärna att våren ska titta fram nu.

Tygskor, sol, tunn jacka, fågelkvitter, grönska, vårskrik alá Ronja rövardotter och pirr i magen. Snoriga näsor och rinnande ögon för oss som är överkänsliga mot pollen, ångest inför första-maj-dopp, längtan till sommaren.

Planer och fräknar.


Kommentarer
Postat av: Brollan

Och jag köpte en väska idag som jag ska ha mina grejer i när vinterjackan åker av, så jag är helt på ditt spår! :D

2012-02-07 @ 19:08:31
URL: http://engkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0