FF

Något fridfullt är det med att sitta naken, en torsdagskväll, och äta rester av tårtan som Anna och Jimmy svingade ihop förut - det måste jag ändå medge. Nu har de åkt vidare till Jimmys place för att imorgonbitti åka mot Stockholm. Jag har med andra ord FF i helgen. Frågan är vad man ska hitta på. Själv. Hela helgen. Annas förslag var att panta flaskor på Willys. YEEEEEY..............

Nu kände jag mig helt plötsligt aningen tragisk. Med andra ord - dags att sova.

Varsegoda för uppdateringen!



MVH, nakenfisen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahah Sandra du är ju bara för gooo! Vill också sitta naken!

2012-05-14 @ 11:29:43
URL: http://jeennysvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0